donderdag 21 juli 2016

Wie o wie is de gelukkige winnaar én weer een blik op iets nieuw! Hoezee vanaf de zee!

Vakantiestemming, ik ben er eindelijk helemaal in geraakt! Hopelijk u ook! Het is hier werkelijk zalig aan ons eigenste zeetje. Het totale pakket zit ons mee dit jaar.. De zon waar wij allen zo naar verlangden heeft eindelijk besloten om eens wat langer en harder te gaan schijnen en dat kunnen wij natuurlijk alleen maar heel hard toejuichen!  Voor deze heerlijke dagen naaide ik alvast een  kort shortje om gemakkelijk in rond te huppelen in weer een nieuw stofje! De Cracks Black & White leek voor dit projectje alvast bijzonder geknipt..

Gelukkig is het internet mij vandaag gunstig gezind en kan ik lustig toch een postje schrijven én de winnaar bekend maken van de weggeef én een nieuwe uitdelen! Hoera!





Voor het patroon gebruikte ik een heel goedkoop shortje dat ik uit elkaar haalde.
Ik betaalde er slechts 5 euro voor en dat vind ik een leuk patroontje wel waard..
Ik voegde enkel nog zakjes toe, afgebiesd met zwarte bias en voegde ook een labeltje en strikje toe..

De beentjes konden wat bruiner, maar dat is ondertussen gelukkig voor elkaar! :)
Happy me!



  
Daarnaast maakte ik ook nog een sjaal uit deze stof voor de frissere dagen. Echt een superleuk snel klaar projectje waar ik tijdens het najaar ook nog veel plezier aan ga beleven me dunkt!
Het is ook een leuk geschenkje bedacht ik zo..


 Manlief kon een proest niet bedwingen bij het zien van deze fotoreeks.. Niet goed voor het zelfvertrouwen I tell you!   Het was gelukkig niet zozeer de kop en het lijf, maar eerder de combinatie sjaal-short. Gelijk heeft hij wel een beetje.. Dat komt ervan van haastig en snelsnel nog wat foto's te willen laten maken.. Stoor u er dus niet aan en gebruik lustig uw eindeloze fantasie voor een beter combi!


ps: Meestal kijk ik niet zo serieus hoor!
Voor andere maaksels ik deze stof in een andere kleurencombi kan je ook
eens een kijkje gaan nemen bij Marleen.




De Triangles Mint lagen als enig stofje nog zielig en alleen te wachten tot ik er iets mee zou naaien.
Helaas was de deadline daar plotseling en het pikte dus een beetje dat deze missie niet geslaagd was.




Ik twijfelde aldoor maar wat ik er precies mee zou gaan maken, maar ondertussen heb ik in gedachten om een schaamteloze copy cat te worden van de prachtige top van Eva.. in de Arrows Blue
Een stofje waarvan mijn hart telkens een sprongetje maakt op één of andere manier. En van dit maaksel ook.. 



Voor een ander prachtig naaisel voor haar andere dochter kan u hier een kijkje nemen.
Beide stofjes zijn vandaag dan ook te winnen! Joepie!

Ook Sylvia maakte iets zeer schoons voor haar Little Lady in weer een ander stofje..
Dat kan u hier bekijken..

Voila, dan rest me enkel nog de winnaar bekend te maken van het leuke stoffenpakket!
Deze keer moest ik niet heel veel tellen in tegenstelling tot de vorige set..


De generator koos nummertje 27.. Niet al te veel telwerk, dus ik gebruikte deze keer geen briefje!

Onder deze nummer zat.... tromgeroffel...


An Coppens, Van harte proficiat! 
Stuur maar een mailtje met jou gegevens naar www.SeeYouAtSix.be en ik stuur de stofjes op wanneer ik weer in mijn ateliertje sta op 1 augustus!

Jullie kunnen natuurlijk naar goede gewoonte opnieuw een fijn setje stoffen winnen
voor de releasedatum! 

Wat valt er deze keer in de wacht te slepen!?

2 meter Cracks Black & White
2 meter Triangles Mint
2 meter Flowers Dark
2 meter Arrows Blue

Wat moet je doen?
Laat gewoon een berichtje achter, meer niet!



Ik maak de winnaar bekend op 1 Augustus!

Heel veel geluk gewenst!!

Zonnige groetjes vanuit Wenduine..

xxx, Naomi

297 opmerkingen:

  1. Het zijn stuk voor stuk heerlijke pareltjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk heerlijke pareltjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat shortje is zooo hip! Leuke stofjes weer. Zwart/wit scoort altijd. Grappig, ik maakte ook net een sjaal en bedacht me dat het goed cadeaumateriaal zou zijn!
    Ik doe weer graag mee met de give-away, al zal ik niet de gelukkige zijn aangezien ik 1 vd eerste comments ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoffen! Ik doe graag weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ale hop derde keer goede keer😊
    Ze zijn allemaal zooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, elke keer opnieuw! Ik zou al niet weten welk stofje te kiezen als ze binnenkort te bestellen zijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer van die prachtige stofjes! Ik doe graag weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi, de nieuwe stofjes. Ik doe mee, je weet maar nooit.

    groetjes,
    Margo V R

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super. Ik waag mijn kans.je weet nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wederom heel mooi! Ik waag nog eens mijn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super. Ik waag mijn kans.je weet nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee, voor zo'n superleuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook al allemaal zo mooi! Ik doe graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch nog een poging wagen. Schone stofkes vinden wel een leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog eens een keertje proberen!
    Zeker als ik al die mooie creaties zie!
    PS laat nog wat goed weer over in wenduine😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wie niet waagt niet wint! Dus waag ik graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gerda De Backer21 juli 2016 om 22:18

    Na het zien van al het moois .... poging nummer 3. Wie weet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog een dikke week wachten, hopelijk doet de zon dat ook, dan is het voor ons vakantie! Geniet van het zeetje!En ik doe graag nog een keertje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn deze stoffen geweldig, ik waag een kansje!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Graag doe ik weer mee!
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super die schort, al is de combi met de sjaal inderdaad wat grappig 😉 en dat blauwe stofje, daar gaat ook mijn hart sneller van slaan!!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super die schort, al is de combi met de sjaal inderdaad wat grappig 😉 en dat blauwe stofje, daar gaat ook mijn hart sneller van slaan!!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind die stofjes helemaal geweldig! Vooral die van je shorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind jouw shaal heel leuk geworden. En uiteraard waag ik opnieuw mijn kans 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier nog geen vakanties stemming. Maar stofjes winnen zou absoluut helpen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. <3 Black and white! Wat een leuke print!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze worden steeds mooier en mooier, het zal moeilijk kiezen zijn.
    Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vijf augustus staat hier reeds aangeduid op de kalender en nu zet ik er één augustus ook alvast bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Verliefd op Cracks Black and White!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Verliefd op Cracks Black and White!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Yes! Ga t gewoon weer proberen! En vind de short overigens erg leuk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Yes! Ga t gewoon weer proberen! En vind de short overigens erg leuk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn hart slaakt telkens een vreugdekreet bij het zien van deze mooie stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze kans kan ik niet laten liggen! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zag al gekkere combies bij modefoto's. Die driehoekjes spreken me precies aan, heel zomerse kleurtjes en ja ik doe mee en hoop op 1 aug ook een goede internetverbinding te hebben :-)
    Veel plezier aan zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, weer zo mooi. Ik waag nog eens mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hele leuke stofjes! Ik waag dus ook graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel mooi, deze triangles zijn favoriet!
    Hier waag ik ook nog eens een kansje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige stofjes.Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Weer prachtig! De short staat je super goed! wat een leuke creaties en prachtig figuurtje, om jaloers op te zijn 🙊. Ik doe graag nog een keertje mee met de give away, derde keer goede keer? 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  41. oh, wat een hippe short zeg!!! ik vind die fantastisch!! die foto's zijn opnieuw prachtig: hup hup met dat zelfvertrouwen ik haag het de hoogte in :) !!!!!
    die stofjes: dat zou leuk zijn om te krijgen en te verwerken onder mijn machine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn favoriet van deze reeks zit in deze, ook al maakte je er nog niets mee, ik zal zoveel mooie gingen verschijnen in die Triangles Mint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Laten we hopen dat de derde keer de goede keer wordt ! De stofjes zijn om het mooist ! Dat wordt moeilijk kiezen vanaf 5 augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wij zitten in Blankenberge, dus vlakbij;-) waar heb je dat goedkope shortje vandaan gehaald? Het lijkt me een supermodelletje! En oh ja, ik doe graag mee om te winnen ook;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wij zitten in Blankenberge, dus vlakbij;-) waar heb je dat goedkope shortje vandaan gehaald? Het lijkt me een supermodelletje! En oh ja, ik doe graag mee om te winnen ook;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Yes, deze zijn voor mij (fingers crossed) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, wat mooi al die stoffen!Ik duim heel hard voor mezelf dat ik ze win ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee seg wat een toppers van stoffen ziet mijn oog hier passeren, yep i like!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Weer zo'n mooie serie, hier zit mijn favoriet bij, dus ik doe weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ❤️❤️❤️Ik waag mijn kans nog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik ga het graag weer proberen! Prachtige stoffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh! Op slag verliefd op deze stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. En die stofjes blijven maar komen! Geniet van het zeetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. En die stofjes blijven maar komen! Geniet van het zeetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. 't Zijn toch echt zo'n schone stofkes! Ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een heerlijke stofjes, mijn kast roept om selfish sewing, dus ik ontvang ze heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. En hopppah, poging 3... Derde keer, goede keer #youneverknow

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Net beginnen naaien en toevallig op je blog terecht gekomen... En blijven plakken dus waag ik ook m'n kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw, deze set vind ik helemaal super, ik loot graag mee :)

    En je benen hebben hier al een prachtig kleurtje, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Knappe madam ben jij toch!
    Voor complimenten geraak ik vast geen extra keer in de pot, maar ik doe toch graag nog nekeer mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Echt! Wat een frisse wind in stoffenland! Ik hunker al naar 5 augustus ( zelf al wil dit zeggen dat mn verlof dan bijna gedaan is) prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hé! Ik heb net dezelfde witte sandalen! Ga ik dan nu winnen please ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Een nieuwe poging ! Ik ben er helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik waag mijn kans! Helemaal verliefd op dat zwart-witte stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Weer zoveel moois! Ik doe nog een keertje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik waag nog eens een kansje want vooral de Triangles Mint is onweerstaanbaar mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh wauw wat een prachtige stofjes opnieuw

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, deze set vind ik helemaal super, ik loot graag mee :)

    En je benen hebben hier al een prachtig kleurtje, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Allez hoppa, ik waag mijn kans ook deze keer! Allemaal zo mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Weeral zo mooi! Ik waag heel graag nog eens mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. De kans is klein met zoveel gegadigden, maar wie niet waagt, niet wint.
    Jule

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Prachtige stofjes en een leuk shortje! Ik waag weer mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Die korte broek is erg leuk geworden. En de sjaal ook. Ook deze keer doe ik graag weer mee met de winactie.
    Groetjes jessie. Stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik heb nog nooit iets gewonnen maar dit is te aanlokkelijk om niet te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mooi shortje! Deze stofjes zijn ook heel mooi, ik ga weer keuzestress krijgen, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een mooie collectie! Ik zou die stofjes heel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Weeral zo mooi! Ik waag graag nog eens mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Opnieuw een kans om te winnen , dus .... meedoen
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe nog eens mee, wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Al dat moois! en een nieuwe kans! en iemand moet winnen, al hoop ik dat ik dat ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. o wauw zeg ik zou wel eens willen weten waar je het shortje van 5 euro kocht ;-)
    en hopelijk winnen we deze keer ;-)
    super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Weer prachtig, shortje staat je echt goed! Ik doe graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Gelukkig nog een kans! Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Weeral zo mooi! Ik pinde dadelijk deze stofjes. Dus doe ookbheel graag mee aan deze nieuwe give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Weeral zo mooi! Ik weet nu al waarvoor ik centjes moet opzijleggen voor op 5 augustus. Deze nieuwe stoffenlijn is echt wat ik nodig heb!Nu maar hopen dat ik er ook wat van kan winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Weeral zo mooi! Ik weet nu al waarvoor ik centjes moet opzijleggen voor op 5 augustus. Deze nieuwe stoffenlijn is echt wat ik nodig heb!Nu maar hopen dat ik er ook wat van kan winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Suuuuupermooi! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Geweldig dat jullie zo'n geslaagde vakantie hebben aan zee, dat kan deugd doen!! Ik waag met plezier nog eens m'n kans om deze prachtige stoffen te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat mooi! Ik vind de combinatie eigenlijk nog niet zo gek...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat mooi! Ik vind de combinatie eigenlijk nog niet zo gek...

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Stefanie Tilburgs22 juli 2016 om 08:55

    Ik kan haast niet wachten tot ze te koop zijn. Wie weet kan ik er al eerder van genieten ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Stuk voor stuk weer pareltjes! Heel leuk shortje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat mooi al weer! Beiden stofjes zijn de max. Dat het maar snel 5 augustus is :-) maar eerst waag ik nog een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Waag mijn kans voor de mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, weeral heel mooi! Derde keer goede keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Opnieuw supermooi! Ik hoop keihard dat ik die 8m win want mijn shopbudget is op :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  97. O waaw! Opnieuw geweldig schoon, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik probeer opnieuw...en ik blijf dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. mmm dat wordt moeilijk kiezen op 5 aug ! Ik doe terug mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wauw! Super die short!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Derde keer goede keer :-) supermooie stofjes dus ik waag zeker opnieuw mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  102. super mooie stofjes.... kenmerkend voor soft cactus.
    Ik vind jullie collectie geweldig!!!
    Ik waag mijn kans.....

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wederom zeer tof! Heel mooi shortje en de stof is ook weer zo leuk!! #keuzestress

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wederom zeer tof! Heel mooi shortje en de stof is ook weer zo leuk!! #keuzestress

    BeantwoordenVerwijderen
  105. A beautiful selection of fabrics as always =)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Weer zo'n mooie stoffen! Ik waag opnieuw een kans! (de aanhouder wint?)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. duim duim duim dat al dat moois mijn kant mag uit komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Gelukkig vertrek ik op reis en hoef ik niet op de uitkijk te zitten tot de stofjes in de winkels arriveren :). Ik ben fan, net zoals van de vorige reeks... je sloeg de nagel op de kop, als je 't mij vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat een mooie stofjes! Het kriebelt al om ermee aan de slag te gaan! Ik doe hoopvol mee aan deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ooohhh ze zijn weer fantastisch mooi!!
    Echt het gat in de markt! Ben al jaren op zoek naar mooie soepele stofjes. Tricot is namelijk niet de beste vriend voor mijn lichaam! 😀 kopen doe ik ze zeker. Maar winnen zou natuurlijk nog toffer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. wat zijn dit ook al weer een pareltjes :) ! Die vragen om mooie projectjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Prachtige stoffen, perfect voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. O nog whaaawher ... supermooie stofjes, het zou leuk zijn om die te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Die triangles zijn zo helemaal mijn ding! Met muntgroen als favoriete kleur kan dat ook moeilijk anders ;-) Ik kijk ernaar uit om de stofjes in het echt te voelen, naar wat ik hoor zijn ze geweldig speciaal. Net wat de stoffenmarkt nodig had! (Naast softshell en badpakkenstof met print, misschien iets voor de volgende collecties? ;-) ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wauw, stuk voor stuk weer pareltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Dat munt met triangels is echt heel mooi! Poging 3 en ik doe weer mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik vind de combinatie short en sjaal eigenlijk best stoer! ideaal als je schouders al wat verbrand zijn of er een windje opsteekt! en natuurlijk een heel mooi stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Prachtig! Prachtig! Ik waag mijn kans nog eens voor het volgende pakketje;)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Derde keer goede keer? Ik doe nog een poging want wat zou dit een mooi cadeautje zijn voor ik op vakantie vertrek 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  120. O-M-G! Ik ben echt gewoon verliefd op je stofjes en creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik heb de kans nog niet gehad om jullie te feliciteren met dat nieuwe kindje, bij deze Naomi, wow! Ik ben gewoon omver geblazen door élk van de printjes en kan niet wachten tot de release!! See you... at six!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wow, ze zijn zo mooi! En...ik ben op 1 augustus jarig. Een gewonnen pakketje zou een fantastisch cadeau zijn! Duimduimduim...

    BeantwoordenVerwijderen
  123. derde keer goeie keer, fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Mooi, mooi! Ik waag ook graag een kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Veel te mooie stoffen om het niet nog een keer te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Die mooie stofjes blijven maar komen. Proficiat zeg. Dus ook toch nog maar eens mijn kans wagen...
    Gr isabelle g

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Weer zo mooi, ik zou niet kunnen kiezen! Ik probeer het dus nog maar eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Super stofjes! Hier denk ik dat ik mijn zin in het naaien snel mee zou terugvinden. ( heb effe geen fut om er aan te beginnen#naaidipje)
    Gr hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Die beentjes zijn nochtans al mooi bruin hoor!
    Wat een geweldige stofjes en creaties weer.
    Met de flowers Dark ga ik zeker eens iets maken. Favoriet van deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Oh Joepie Joepie weer van dat moois! Ik doe graag mee met de give-away! verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Oh Joepie Joepie weer van dat moois! Ik doe graag mee met de give-away! verelotte.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik doe nog eens mee! Zo'n mooie stofjes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik kijk al uit naar 5 augustus! Maar deze winnen zou ook de max zijn :-)
    Annelies Ivens

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Super leuke maar vooral mooie stofjes! Ik waag dan ook graag mijn kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ah, alweer eens de eerste aankondigingen van de nieuwe stoffencollectie gemist, maar nog net op tijd voor de laatste. Alweer zo'n mooie reeks! Het zou voor mij alvast een uitdaging zijn om eens in viscose te werken in plaats van veilig katoen, ik zie alleszins verschillende stofjes die het doen kriebelen om eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Weer zo mooi... Ik waag nogmaals een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Deze kleur van flowers is weer zo mooi! En dat bloesje van Eva Maria zou ik zo voor mezelf willen hebben!
    Prachtige collectie! Ik gebruik weer teveel uitroeptekens #enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Leuk shortje! De stofjes zijn stuk voor stuk pareltjes! Ik weet nu al niet meer welk ik het mooiste vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. waauuwwww....en wie weet....ik waag het er op,wie weet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Je kan het af hoor. Die combinatie van short en sjaal ;). Ik kijk er zo naar uit om die stofjes eens te kunnen voelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Je kan het af hoor. Die combinatie van short en sjaal ;). Ik kijk er zo naar uit om die stofjes eens te kunnen voelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik blijf proberen, mss win ik ooit wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Deze mooie stoffen zouden mijn baaldag compleet doen vergeten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Heel mooi, ben benieuwd hoe die blauwe er in het echt uit ziet. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Super mooi die stofjes! Ik waag mijn kans!

    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Oh! Who wouldn't want these beautiful fabrics?

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wouw, Black and white! Daar zou ik graag iets mee maken🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  148. De stof van het shortje en sjaal is supermooi. Ik waag opnieuw mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wat een prachtige stoffen! Ik doe dat soms ook, een short combineren met een sjaal, ik heb nu eenmaal graag een warme nek :). Bij deze waag ik mijn kans ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Heel mooi. Ik waag ook opnieuw mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Prachtige printjes alweer!
    Natuurlijk waag ik ook voor deze reeks mijn kansje.
    Een koopstop is niet hetzelfde als een win-stop!
    Ik ben precies al een beetje meer gemotiveerd om mijn stoffenkast te organiseren (lees: leger doen lijken dan nu ... )

    BeantwoordenVerwijderen
  152. W A U W!!! Oh, wat een prachtige stofjes (alweer)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik waag opnieuw mijn kans. Zwart/wit ideaal voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Heel leuke short! Ondertussen zag en voelde ik stukjes van 10 cm op 10 en ze zijn heerlijk! Waarom maak je ze zo mooi zodat ik ze allemaal wil en dus onmiddelijk blut zal zijn na 5 augustus? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Wauw, dat shortje staat je prachtig! Geniet van Wenduine, groetjes vanuit Heist!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. 3x is scheepsrecht :) fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oh wat een prachtige stofjes. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Oh jee, die stofjes zijn prachtig! Ik wil ze voor mezelf houden maar vrees dat de dochter ze zal kapen en dan heb ik het nog niet over mijn zoons :-p.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ah wat een mooie stoffen! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Het zwart-witte stofje is helemaal te gek! Wie weet heb ik deze keer meer geluk...

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Hopelijk win ik :-) weeral zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Super mooi ! Ik heb al een plan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ow, zo mooi. Ik ding heel graag mee maar dit pakket.

    Els B.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Opnieuw heel schoon! Ik doe ook graag weer mee voor deze superprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Zo'n schoontjes weer! Ik waag nog eens mijn kans. Geniet nog van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Amaai zeg, mooi, mooier, mooist... ik kan al niet meer kiezen welke stof de mooiste is uit de nieuwe collectie. Ik zal alvast beginnen sparen tot ze in de winkels komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Met twee felle puberdochters en een eigenzinnige zoon zouden deze stofjes beslist een vestimentair hoogfeest worden :) Ik doe dus heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Wat ben je toch een knappe madam!! En dat zeg ik niet voor extra winkansen nee hoor het is heel oprecht. Dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Onder de motto's 'de aanhouder wint' en 'derde keer goede keer' waag ik nog eens een kans... Je weet maar nooit, dat deze keer mijn berichtje uitgeloot wordt! Het zou in elk geval leuk zijn om deze prachtige stoffen te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Oh ja, die stoffen liggen naar mij te lonken!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Hoezee! Ik doe ook graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. O, o, o. En zucht, zucht, zucht! Zo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ik doe graag weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ik wil nog eens proberen kans te maken op deze mooie stofjes :). Op goed geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Voor zulke parels doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Waaw, iedere keer er een blogpost online komt, denk ik: deze reeks vind ik het mooist! Keuzestress om te kopen verzekerd.
    Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Hoe doe je dat toch? En waar vind je al die inspiratie? Echt prachtige stoffen, waar ik graag een kans voor waag!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Leuke short!! Ik doe graag mee, stoffenaddict hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik heb hier een korte jumpsuit liggen waarvan de stof zijn beste tijd heeft gehad: je brengt me op ideeën met je getorn... En met de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Weeral zo'n mooie stofjes! Ik doe nog een keertje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik doe graag mee, ik wil dit najaar ook wel zo'n prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen