vrijdag 21 oktober 2016

Wie o wie..

 De zoon vroeg:
"mama, mag ik ook een pop hebben"
ik zei: "Natuurlijk  jongen"
"Mama, waar gaan we die dan verstoppen?" Vroeg hij.
"Hoezo, verstoppen?", repliceerde ik verbaasd.
"Ja, Niemand mag wel weten dat ik een pop heb hé!" op een 
toon van dat-jij-dat nu-niet-begrijpt!

Heerlijke kinderpraat!

Jullie reageerden massaal en enthousiast op de voorstelling van de popjes! Jeuj, superleuk! De spanning is er voor mij gelukkig een beetje af!
Ik printte deze keer al jullie reacties af en knipte ze netjes uit.. Een lichtelijk onderschat werkje
kan ik u wel vertellen!

Ziehier het resultaat van een uurtje plooien!




Maar liefst 206 reacties werden verknipt en ik vond in de dochter en 
het buurmeisje 2 onschuldige handjes! Ze waren maar al te graag bereid om
deze zware taak op zich te nemen en zelfs compleet in Soft Cactus outfits hun werk te doen! 












Lijssie & Karen, Van harte proficiat!
Jullie krijgen allebei de gekozen Lotta pop met patroontje handleiding en stofjes!
Heel veel plezier ermee!

Stuur jullie gegevens maar door naar info@softcactus.be
en ik stuur jullie de poppenset asap op!



Met veel liefde verloot!



Voila, het spel is gespeeld!

Je kan de poppen vanaf vandaag bestellen via:


Ik beantwoord nog een paar van de vragen die ik onderweg ben tegengekomen!
Alles in een notendop:

Je hebt keuze tussen 5 poppen


allemaal om op te eten..


Wat zijn de ingrediënten van 1 poppenset?


1 pop met schoentjes en onderbroekje
van 33cm of 13 inch, gemaakt van hoogwaardige
vinyl, licht geparfumeerd met vanille, vevaardigd in een traditionele Spaanse fabriek!
1 patroon voor een jurkje, schortje en haarband
1 uitgebreide fotohandleiding
6 stofjes, goed voor 2 jurken
2 stukjes klitteband
2 stukjes Engelse kant
1 stevig ecologisch linnen zakje om het geheel te verpakken
100% liefde



Wat is de bedoeling? 

Een intens en uniek moment om samen met of voor een kind iets te creëren.
Een duurzaam en educatief stuk speelgoed dat ook nog eens leuk is om naar te kijken en om mee te spelen!

Voor wie?

Voor iedereen die er liefde voor heeft!








Bedankt allemaal om mee te spelen en geniet van het weekend!
xx

4 opmerkingen:

  1. Ongelofelijk. Ik heb gewonnen. Zo gaaf!!!! Stuur even een mailtje naar jullie omdat Lotta in Noorwegen gaat wonen. Moeten we even kijken hoe we dat het handigste kunnen regelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog een geschenkbon van Soft Cactus. Kan ik daar ook een pop mee kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tine, Ja hoor! Je kan de bon gebruiken voor alles dat in de webshop te koop is.. Soft Cactus, See You At six en poppen!

      Verwijderen
  3. ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen