donderdag 15 juni 2017

Over ideeën die ontspruiten in uithoeken van creatieve breinen EN de uitslag van die heerlijke cadeaubon(nen)


Het is daar ontstaan. Ergens. In een klein hoekje van dat onvoorstelbare creatieve brein van de zuster AKA mevrouw Toertjes & Pateekes. Er ontstaat daar het één en ander en als het er één keer in zit dan moet het er gewoon uit. En liefst snel. Ongeduldig zijn is in haar geval een positieve eigenschap. Zo wervelde ze onlangs binnen en wierp weer een nieuw ideetje voor mijn blote voeten!

Ze had het pas die ochtend bedacht en nog voor de zon goed en wel z'n hoogste punt had bereikt lagen daar al 5 om ter schattigste proefjes genaaid en wel klaar. Zo gaat dat daar ten huize Toertjes & Pateekes. Natuurlijk helpt het feit dat het hele dingetje enkel bestaat uit 2 kleine lapjes met daar een lint aan. Niets meer!

We keken mijn liefste samen een keer heel lief aan en overtuigden hem met al die genaaide schattigheid om die 2 lapjes voor ons en voor u allen te graderen. Ik offerde mezelve op om het patroon verder af te werken en een handleiding te maken. Het werd een relatief uitgebreide fotohandleiding voor 2 lapjes en een lintje, maar dat is enkel positief lijkt me. We willen een patroontje brengen dat werkelijk iedereen aan kan!

Ziehier het resultaat van ons onbetwistbare teamwork. Ik doopte het ongevraagd Sweet Summersuit en het viel gelukkig in goede aarde. Het ligt gewoon lekker in de mond te liggen en het is toch eenvoudigweg één en al sweet en summer nietwaar!?

Voor deze versies gebruikten we 2 French Terry's uit onze nieuwste 
See you at six PLAYTIME collectie, de FISH en de GRILL, ideaal voor kids die enkel hun grote teen zo af en toe eens in het water steken of om te spelen in die rotsachtige tuin in het zuiderse Frankrijk, maar je kan het natuurlijk
ook maken in tricot of badpakkenstof voor de waterratten onder ons. In de handleiding geven we ook advies over de keuze van de maat in combinatie met de stof die je kiest.


Leuk hé!

Ik ben van plan om ook nog een Engelse versie van de handleiding te maken. Dat kreeg ik helaas niet meer voor elkaar. Hopelijk binnenkort wel!

Het GRATIS patroontje en de handleiding kunnen jullie
HIER downloaden! We hebben het met lots of love gemaakt in naam van de naailiefde en we wensen jullie er alvast heel veel naai- en speelplezier mee!



Zo, dit alles gezegd zijnde zijn we aangekomen bij het spannende moment
of jij misschien wel één van die drie waardebonnen van 200€ in de wacht hebben gesleept!

Jihaa!

Mijn trouwe en immer eerlijke vriend de RANDOM generator hielp me
om een winnaar te trekken.

Ik klokte af op 658 reacties en voegde er 2 inschrijvingen bij die binnen waren gelopen via email wegens errors tijdens het achterlaten van de commentaren. Dubbele reacties werden eruit gehaald en iedereen kreeg een nieuw nummer toegekend. Ik moet zeggen, het was me een werkje, zeker omdat ik alles 2 keer heb nageteld!! :D

Ik gaf de nummers in bij de generator, drukte op de knop en dit was het resultaat:

TROMGEROFFEL mag best..

VOOR DE BLOG:
 nr. 318 WENDY BLOMME, PROFICIAT!
Jij wint een waardebon van 200€ om naar hartelust te shoppen
op de website van seeyouatsix! 
Ik paste hetzelfde principe toe op de commentaren van Facebook en Instagram

VOOR FACEBOOK
nr.115 MONICA KNUPPEL, PROFICIAT!
Jij wint ook een waardebon van 200€ om naar hartelust te shoppen
op de website van seeyouatsix! Stuur maar een mailtje met jou gegevens
onze kant uit!
VOOR INSTAGRAM
nr 193 UNEJULIEVERTE, PROFICIAT
 Jij wint de laatste waardebon van 200€ om naar hartelust te shoppen
op de website van seeyouatsix! Stuur maar een mailtje met jou gegevens
onze kant uit!


Aan alle andere die hebben deelgenomen maar naast de winst hebben gegrepen een welgemeende bedankt om zo massaal enthousiast te reageren op de voorstelling
van de nieuwe collectie. Ik heb genoten van al jullie lieve, leuke, hartverwarmende en soms zelfs ontroerende commentaren! Het totaalconcept valt duidelijk in de smaak en daar kunnen wij natuurlijk alleen maar heel erg blij van worden!

Alle pakketten voor de winkels zijn op de post gegaan en als alles goed gaat zijn de stoffen van deze collectie vanaf morgen te koop in jou favoriete winkel of webshop!

We hopen dat jullie er veel mooie maaksels mee gaan maken en dat het jullie favoriete stukken uit de kledingkast zullen worden!

En ik? Ik ga nu genieten en reikhalzend uitkijken naar die eerste maaksels, want heel binnenkort vliegen we er weer heel hard in om een leuk en waardig vervolg te produceren!


Dikke knuffel!
Naomi


31 opmerkingen:

  1. Ik bleef er niet echt voor wakker, maar er was iets dat me wakker maakte blijkbaar. En terecht: volledig in love, topwerk, dames. Mijn favorieten zijn onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks ...staat als eerste op m'n to do lijstje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaressen! Tof gemaakt jullie laatste creatie en dank je wel voor het gratis patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu genieten! Proficiat aan de winnaressen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zalige collectie!! Ik kocht werkelijk bijna alles!
    Wat een geweldige samenwerking, al benieuwd naar jullie vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, echt! Benieuwd wat voor moois je er weeral mee gaat maken!

      Verwijderen
  6. Die collectie is top, ik kan ze straks in het echt aaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk patroon. Spijtig da'k er zelf totaal niet meer in kan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerlijk: dit is de mooiste collectie die ik in jaren ben tegengekomen! Ik ben vandaag al een paar stofjes gaan halen en kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wauw! Wauw! Ik heb gewonnen!!!! Ik was daarnet in mijn hoofd al een selectie aan het maken van elke ik zeker wou kopen maar nu kan ik het allemaaaaaal kopen!! Dank u ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn favorieten hangen al te drogen. Hoge scores voor zachtheid en ontwerp dames en hartjes voor het patroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vanuit de zonnige Provence alles meegevolgd en ook mijn favorietjes al besteld! Nog een extra weekje hier mét naaimachine dus ik ga alvast aan de slag met dat mooie playsuit patroon van jullie ;-). Dikke proficiat na al dat harde werk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo zo mooi!!! Jullie zijn een geweldig team.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercie Daisy! Het is vooral een plezant team! :D Leuk werken zo!

      Verwijderen
  13. Superleuk patroontje en een dikke proficiat aan de 3 gelukzakjes die hun hartje kunnen ophalen met deze fantastische collectie ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zen er keiblij mee, met dit patroon!
    Neig schoon als badpakske :)
    Ik was voor ene keer keirap met een patroontje uitproberen! ;)
    http://mamadammeke.blogspot.be/2017/06/swimsuit-x-2.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt prachtige stoffen en een heel leuk patroon. Ik plan alvast grenzen te verleggen! Bedankt daarvoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig schoon en zo zacht! Ik kijk nog uit naar de lampjes!
    Nu nog eens nadenken wat ik ermee zal maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die lampjes dat gaat in orde komen! Succes met je bedenksels!

      Verwijderen
  17. Wauw supper mooie stofjes! ben nu al benieuwd wat je volgende knappe prestatie gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen