woensdag 4 april 2018

Drie dames met geluk én een lijstje met patroondetails!


Ik denk altijd: 'Allé kom, ik schrijf snel even een blogpostje', maar dat valt meestal wel wat tegen! LOL! Ik ga dus proberen het niet te lang te maken! :D

Ik heb voor u weer een schoon lijstje gemaakt met alle details over de patroontjes die we hebben gebruikt. Hier en daar werd er wel wat aan freestyle naaien gedaan, maar voor de meerderheid van de naaisels zijn we toch wel vertrokken van een bestaand patroontje! Ook werden er weer lustig namen geteld vandaag en onthul ik hier de drie gelukkige winnaars van die 200€ die je in de wacht kon slepen! Mijn vriend de Random Generator klaarde deze klus weer op geheel eerlijke wijze! Ik kan alvast verklappen dat het drie dames zijn geworden! Echt waar? Echt waar! ;)





En dan nu het moment waarop u allen zit te wachten. Welke drie dames hebben vandaag geluk in het spel?

Jullie deden weer massaal mee, waarvoor onze oprechte dank en de random generator wees weer drie gelukkige winnaars aan. Dubbele reacties werden eruit gefilterd, een paar reacties die binnenliepen via email werden toegevoegd en ieder kreeg weer een nieuw nummer toegewezen.

Hier op de blog liepen maarliefst 571 reacties binnen! Wauw!

Het lot wees nr. 193 aan en deze nummer behoort toe aan:

C'ke

PROFICIAT! 
Jij wint hier op de blog een bon van
200€ om je winkelkarretje vol te zwieren met stofjes!
Jippie!

Hieronder vinden jullie ook de 2 winnaars van de Facebookpagina en Instagram terug!


Proficiat!

Jullie mogen een mailtje sturen naar info@seeyouatsix.be en we sturen jullie de bon ASAP op!

Aan al die anderen die hebben meegenomen een dikke mercie om deel te nemen!
Jullie hebben vast zeer veel geluk in de liefde! ;D

Helemaal blij zijn we weer geworden van al jullie lieve, leuke én grappige commentaren! Uw geduld werd wel wat op de proef gesteld, maar eindelijk kan je de collectie vanaf morgen, 5 april, kopen bij jou favoriete winkel of webshop! Hoezee! We wensen jullie veel schone maaksels, happy naaimomenten, gelukkige gezichtjes en veel naaigelukjes toe!!


En wij? Wij gaan er gewoon weer invliegen! 
Een fotoshoot plannen voor de zomercollectie, nieuwe stoffen tekenen voor de winter en uitkijken naar de herfstcollectie! 

Love you all! X

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaressen, al had ik liever zelf het geluk aan mijn zijde gehad 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaressen!Bedankt voor de uitleg en info ivm de gebruikte patronen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaressen! Hier aan het aftellen tot 00.00 uur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh ik was benieuwd naar het patroon van het tweede jurkje,zo eenvoudig en schoon. Maar dan probeer ik zelf aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zalige blogpost alweer om te lezen... Hoe fijn dat morgen mijn verlofweek start en ik naar de naaiwinkel kan! Bedankt voor alle info, alle inspiratie, en vooral de nieuwe heerlijke stoffen!!!

    BeantwoordenVerwijderen