donderdag 7 juni 2018

Een cirkel van stoffen die werd rond gemaakt en een Give Away om dat heugelijke feit te vieren!

Bijna een vol jaar geleden presenteerden we onze eerste See You At Six Playtime collectie. Vandaag, een jaar later ben ik verheugd om u terug mee te nemen naar dezelfde plaats. Een plaats waar ik zelf als kind jaren lange vakanties heb doorgebracht en uren door de duinen heb gestruind. Waar we ons verstopten tussen het helmgras en schatten van de aarde verzamelden. De plaats ook waar ik mijn grote vakantieliefde en later echtgenoot ontmoette. Een plek waar we beiden onlosmakelijk mee verbonden zijn en die ons een bepaald thuis gevoel geeft hoewel we er toch even tussenuit zijn.

Het is dan ook een voorrecht om onze eigen kinderen op diezelfde plaats tot rust te laten komen. Te kijken hoe ze op dezelfde manier hun wangen tegen het warme zand duwen en op dezelfde fanatieke manier op zoek gaan naar die ene, bijzonder moeilijk te vinden schelp. Genieten doen we als hun gezichtjes oplichten bij de eerste aanblik van de zee en de zeewind hun haren in de war brengt. Het is een heerlijkheid wanneer ze hun verrukte ogen naar ons opheffen om dat mooie gedroogde slakkenhuis te tonen. We zijn zelf iets minder verrukt wanneer onze 'grotemensenzakken' uitpuilen van de stokken en steentjes en ander natuurlijk en bederfelijk materiaal, maar kom, dat nemen we er dan maar even gewoon bij...



We trokken dus met onze 2 gezinnen naar onze tweede thuis, de Belgische kust. De plaats waar 4 seizoenen in één dag heel gewoon zijn, om er onze nieuwste zomercollectie in beeld te brengen. We wilden een speels en zomers gevoel oproepen zonder al te typisch te zijn. Een collectie die perfect kan blenden met vorige stoffen uit de playtime collecties maar die ook stevig op z'n eigen benen kan staan én die ook al mogelijkheden biedt naar de herfst toe. Een collectie die herkenbaar maar toch nieuw is... Kortom, een puzzeltje van 6 prints, 6 bijpassende uni kleuren én bijpassende boordstoffen off course die gelegd moest worden! Ook de zwarte Terry werd weer bij geproduceerd om het geheel sterker te maken. Een collectie voor jong, maar zeker ook voor oud. Een collectie waar wij allen blij van kunnen worden...

Met plezier neem ik u mee in ons idee van een Belgische zomer en hopelijk kan u er ook wat van genieten! De cirkel is bij deze rond...

'WE LINGER...'
De eerste print heet Painted. Hoe passend! ;)  Een speelse print zonder te kinderachtig te zijn in een frisse kleur geel. Het is weer zo'n ondefinieerbare kleur. Geel met een mespuntje mosterd misschien.
Ik ben er zelf verliefd op. Hij combineert qua kleur immers perfect met met echt elke andere kleur uit deze collectie en geeft alles nét die frisse toets.

Painted - French Terry - Sulphur Yellow


Solid Color Sulphur Yellow French Terry + Grill 3XL Dyna Blue French Terry
Grill 3XL - Dyna Blue + Ribbing Black
Deze grote liggende Grill in  Dyna Blue , een kleur die je vast herkende uit de lentecollectie staat echt iedereen. We wisten toen al dat deze in Terry zou komen. :D Het is één van de meest veelzijdige prints uit deze collectie en mijn handen jeuken om hier nog meer stukken uit te naaien. Oh ja...
'WE BUILD CASTLES IN THE SAND...'
Patroontje: Sweet Summersuit van Toertjes&Pateekes voor See You At Six.
Gratis HIER te downloaden.
De bijhorende ribbing is niet rondgebreid maar enkel zoals gewone stof. Hij heeft ook een mooie breedte van 1.10 cm waardoor je er makkelijk topjes voor kinderen en volwassenen kan maken.
Solid Color Dyna Blue French Terry + Matching Ribbing
Grill 3XL Dyna Blue French Terry
Solid Color Dyna Blue - Cotton Lawn
Giraffe Cathay Brown - French Terry + Black Ribbing
'WE COLLECT SMALL TREASURES FROM THE EARTH...'
Deze mooie bruintint was moeilijk om in beeld te brengen. Op de meeste foto's doet hij voor mijn gevoel te oranje aan. Het is echter een soort van volle carameltint. Bovenstaande foto komt het dichts bij de originele kleur voor mijn gevoel. Het doet me denken aan carameltopping op vers schepijs maar ook aan de Savanne op één of ander manier. Vandaar dat we er waarschijnlijk ook een versie met giraffen mee gemaakt hebben. ;)

Solid Color cathay brown French Terry

De giraffen hebben wat ruimte gekregen zodat de kleur tot zijn recht komt en er creatieve mogelijkheden bijkomen in verband met het positioneren van de print.
'WE LET OUR HAIR DRY IN THE WIND...'

'WE LET THE LADYBUGS CRAWL OVER OUR SKIN...'

Solid Colors Arctic Blue - Sulphur Yellow & Cathay Brown + Matching Ribbing

Dots Arctic Blue French Terry + Bijpassende boordstof
'WE FOLLOW THE TRACKS OF THE ANTS...'
Hier weer een herkenbare kleur. Het Arctic Blue uit onze wintercollectie paste zo mooi bij de andere geselecteerde kleuren dat we besloten om hem te hernemen. Hij brengt lucht en frisheid in het geheel. Het kleine en eerder sobere printje laat zich goed combineren hoewel we daar achteraf gezien wat weinig aandacht aan geschonken hebben. Ik laat dat facet ervan maar aan u over! :D Hij combineert uiteraard ook heel goed met onze 'Rooster' print uit de wintercollectie dus je kan hier weer goed verder bouwen op je bestaande kledingkast.
Solid Colors Cathay Brown & Arctic Blue + Matching ribbing
'WE LIFT OUR FACES TO THE SUN...'
'WE WATCH THE SUN DISAPPEAR...'

Waffle Veiled Pink French Terry + Ribbing Cathay Brown
Een plezante print die instant happiness geeft mocht natuurlijk niet ontbreken. Deze wafels maken me gewoon blij en geven een zomers gevoel. We brengen deze op 2 kwaliteiten. In onze luchtige Cotton Lawn en op Terry.

'WE LINGER...'

Het roze is een perfecte aanvulling tussen onze andere rozige tinten uit vorige reeksen. Hij ligt er mooi tussen en laat zich ook met hen mooi blenden.

Solid Colors Veiled Pink & Sulphur Yellow + Matching Ribbing
De ribbing leent zich ook perfect om een aanpassende jurk van te maken. Mooi zomers én comfortabel!
Ook voor color block fans biedt deze uitgebalanceerde collectie veel mogelijkheden. De kleuren werken prima met elkaar!

Solid Color Veiled Pink French Terry
Solid Color Cathay Brown French Terry
Solid Color Veiled Pink French Terry
Giraffe Cathay Brown French Terry
'WE EAT WAFFLES WITH CREAM...'

Waffle Veiled Pink Cotton Lawn
'WE CLIMB MOUNTAINS...'

Solid Colors Light Gray & Sulphur Yellow + Black Ribbing
'WE DISCOVER NEW SECRET PLACES...'

De effen kleur 'light gray' laat zich ook moeilijk benoemen. 
Het is een warme tint zacht grijs met een fractie rood en blauw in.
Onze laatste print is ook een speels gevalletje! Een frisse Iced-tea-in-a -jar werd het. Hij doet het super met de Cotton Lawn Kale dus wederom en prima aanvulling op je basics! 
Deze print hebben we ook zowel op Terry als op Lawn!
Al onze stoffen zijn volledig doorgekleurd op deze Iced Tea in Terry na. Er zijn grenzen aan de technieken van het drukken op stof en met deze print hebben we dus de grens bereikt. De Effen Light Gray en de Boordstof zijn natuurlijk wel volledig doorgekleurd. We hebben van deze stof nét wat minder voorbeeldjes doordat we hem net voor de fotoshoot pas aankregen! Daar hoop ik dus nog wat meer gerief mee te maken!
Onze oudste dochter, wat wordt ze groot! Precies 14 jaar is ze hier op deze foto. Het kind was ocharme jarig op de dag van de shoot. Ze vond het zelf gelukkig bijzonder leuk om te doen en vieren hebben we gewoon een ander dagje gedaan! Zo had ze 2 keer feest....
'WE DRINK ICE COLD LEMONADES....'

Iced Tea Light Gray French Terry + Black Ribbing
'WE FEEL WARM AND RELAX...'

Hopelijk heeft u een beetje van deze reis in beelden genoten én bent u een beetje blij van de stofjes geworden.! :D
In dat geval goed nieuws. We geven (om het zweet te vieren) 3 waardebonnen 
ter waarde van 200€ weg om zalig zomerse naaisels te maken.

Vanaf vandaag kan je er hier op de blog ééntje winnen
vanaf morgen ééntje op onze Facebookpagina én ééntje via Instagram

Wat moet je doen? Niets moeilijk!
gewoon fan zijn en een berichtje onderaan achterlaten hier onderaan de blog! That's it!

Last But not least, wanneer liggen ze in de winkel?
Morgen komt de container aan en maandag of dinsdag wordt hij hopelijk gelost en geleverd als alles goed gaat.
Vanaf dan hebben we nog wat spieren en tijd nodig om alles in jou favoriete winkel te krijgen. Hij zal dus pas op 26 Juni te koop zijn. Nog een kleine 19 dagen geduld dus nog...
Je kan meedoen tot maandagmorgen 25 juni. Maandagavond 25 Juni maken we de 3 winnaars bekend!

Veel succes ermee! <3


Graag zou ik nog speciale dank willen brengen aan de lieve modellen die altijd zo flink zijn. Ook aan mijn zus Debora die altijd klaar staat met eerlijke commentaren en die geweldige naaisels voor de collecties uit haar naaimouw schudt. Altijd even stijlvol, snel, en die, als het moet, languit en verdoken in het gras gaat liggen om dat rek toch maar recht te houden voor de perfecte foto! LOL!

Verder zou ik ook alle kopers van onze vorige collecties willen bedanken. Het is iets wat ik nooit als vanzelfsprekend beschouw en ik ben dankbaar dat jullie onze stoffen kopen! Zonder jullie zou er geen nieuwe collectie kunnen bestaan!

XO

470 opmerkingen:

  1. Wederom op slag verliefd! Die wafels! En de caramelkleur! You did it again, proficiat!
    Even wachten nog betekent ook tijd om te bedenken wat allemaal te zullen maken. Dank voor die inspiratie die jullie prachtige modellen al tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom, prachtig en inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Only love voor deze stofjes! Mijn naaivingers kriebelen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wauw wauw! Wat een prachtige collectie alweer! ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sofie schittekatte7 juni 2018 om 20:46

    1 woord WAUW! Wat ziet het er weer fantastisch uit! Weet niet wat ik zou moeten kiezen. Zal weer allemaal in mijn kast belanden ��������

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy Gansbeke7 juni 2018 om 20:51

    Whaaauw! Jullie blazen ons steeds weer omver! Ziet er alweer super mooi uit! Stoffen, naaisels en kindertjes ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O help! Ik moet eigenlijk verder met mijn werk. Maar blijf hier naar staren 🤗🤗🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtig! We kunnen weer beginnen nadenken wat we ermee willen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amaaaaaiiiiiiiiiiiiiii! Zo mooi! Ik zie mijn zonen al schitteren in geel en blauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwaarschijnlijk mooi alweer! En met de nodige humor en speelsheid! Heerlijk! 💙 En dat blauw!! 💙 Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow...gaaf weer! Maar snel ruimte maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi!!! Prachtige kleuren en printjes en vooral het colorblocken ermee is super! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh zeg,zo veel moois weeral!!!! Die ice tea's en de wafeltjes, maar ook de grill in het blauw. Supermooi. Ik doe weer heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh wauw!!! Wat een prachtcollectie weer :-) jullie zijn echt een topteam!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie collectie, weeral! Deze is mijn favoriet, maar dat zeg ik elke keer :-) helemaal verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van uit alle collecties zitten hier een aantal van mijn favorietjes tussen, pracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Evenals de modellen, geweldig en fantastisch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jawadde dadde! Dat ziet er weer prachtig uit! En die modellen 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Telkens als ik denk “dit is zo af” komt er een nieuwe lading pareltjes op mijn scherm. Fan van wat jullie maakten, de kleuren, de prints, het geheel... chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh deze collectie is volledig mijn ding. Fan van het eerste uur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie stoffen. Heb een naaipauze gehad. Vingers jeuken bij het zien van deze prachtige creaties. Ga alvast op zoek nr leuke patroontjes.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi hoor, vooral de giraffen en het licht blauw vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe doen jullie het toxh 😊. Super mooi terug 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze collectie steelt mijn hart vanaf de eerste blik! Fan van het geel, het blauw en de 🦒 op het eerste zicht! De release datum is ideaal. Nu even alle aandacht naar mijn studenten thuis en in school en hopelijk kunnen ze gaan klinken op goede resultaten in een nieuwe sweater van syas! Proost 🍻!
    Een dikke knuffel voor jullie onnavolgbare inzet om ons telkens opnieuw te verrassen met zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer zó mooi! Dat geel, daar kan ik al naar blijven kijken! Mooi met alle andere kleuren <3 Ik waag graag mijn kans! Duimen omhoog en kaarsjes aan dus 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Al weer omver geblazen! Zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oeh prachtig! Mijn naaivibe is net terug van weggeweest, dus deze schone kadobon zou ik maar wat graag in ontvangst nemen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige collectie. De giraffen �� en de blauwe met strepen zijn super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig! De vorige collectie heb ik, op de struisvogels na, al verwerkt. Precies op tijd dus die nieuwe collectie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Helemaal geweldig! Grote wafeltjesfan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die wafels! <3 Weer een topcollectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die kleuren...en vooral die wafels: Prach-tig!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lang naar uitgekeken , veel over gedacht wat jullie er weer van zouden maken . Wederom ben ik een grote fan . Prachtige collectie ... alweer een superdikke proficiat i love iT xxx Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie stofjes zitten er weer tussen! En telkens ik wat Koop, Ben ik zo blij met de kwaliteit. Ik duim alvast voor een bon... Blijf moois maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O weer zo een mooie collectie. De kleuren zijn ook weer fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ongelooflijk mooi weer, doe mij maar een rolletje van elk 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zoals alle vorige collecties zijn deze ook weer prachtig!!! Weer super gedaan! 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  39. o díe wafels! geweldig! maar ook alle andere stoffen mogen er zijn. ik doe graag mee voor een bon. na een zeer heftige en emotionele periode kan ik wel iets leuks gebruiken. marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hahaha, nu moest ik natuurlijk op zoek naar Debora, verdoken in het gras. Grote fan van het zomerse blauw, in effen cotton lawn.. en van de limonadeprint! Blij met deze ijstinten, die passen nu eenmaal het mooist bij 2/3 van mijn kroost.
    Sabine - sushi(at)pandora(dot)be

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Elke keer opnieuw verbaasd door de mooie kleuren en prints. Hoe fixen jullie het toch keer op keer?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. OMG wat blijven jullie jezelf overtreffen, wederom een fantastische collectie! Ik ben zot op de Iced Tea-print. Wat zie ik al verschillende naaisels voor me :) #FingersCrossed

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gunst annelies7 juni 2018 om 21:17

    man toch, weeral prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh wauw!😍 die camel, dat geel! Ik word er helemaal blij van! Echt weer een heel mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Omvergeblazen ben ik. Misschien moet Debora ook eens hier op de grond komen liggen om mij recht te houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. mooie kleuren, alleen zit ik hopeloos achter op schema met al die stoffen :-D, maar bon, niets leuker dan een oldie van onder het stof halen en toch een outfit maken die helemaal 'in' is, hetgeen perfect lukt met jullie stoffen !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw opnieuw prachtig. Ik ben fan , opnieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super weer! De grote grill & giraffen zijn favoriet 🖤

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik wil ze allemaal!!! Zo'n leuke prints en prachtige kleuren weeral 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ow de wafels en de ice tea, grappig en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Saskia Dobbelaere7 juni 2018 om 21:21

    Waaauw! Ik ben fan van de wafeltjes stof ��

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jullie enthousiasme spat er echt af. En dat is te zien aan die mooie foto's met prachtige stofjes. Prachtig. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een super leuke collectie waardoor je direct zin krijgt om te gaan naaien! Kijk al uit naar 26 juni!! Noemie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Jullie deden het opnieuw! Het verwerken van de stapel stofjes die al in de kast ligt zal nog even moeten wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Stefanie Leunen7 juni 2018 om 21:24

    Oh man, verliefd op de wafels!!! ���� en het geel en het blauw... pfff ��‍♀️ Me Please, of ik ga blut!! ��‍♀️��

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh, helemaal van van dat geel! En de ice tea. Zo fris, zo zomers! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Judith van Klingeren7 juni 2018 om 21:25

    Ik wil alles! Alles! Die kleuren zijn wederom geweldig. Kunnen mijn kindjes (10 maand en 2,5 jaar) alsjeblieft stoppen met groeien, zodat ik de nieuwe kleertjes nog kan combineren met de oude?
    Proficiat met deze prachtige collectie.
    Het verhaal vooraf is trouwens herkenbaar: man en ik voelen dit bij Vlieland.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, mega mooi alweer. Instant liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Man man man.. wéér zo mooi... Verzot op de wafelprint en de uni kleuren! <3 I love 'See You At Six'!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Prachrige aanvullend collectie! Ik begin vanavond nog patroontjes te verzamelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lambrighs wendy7 juni 2018 om 21:27

    Die wafels, die giraffen, de potten allesssssss!!!!!
    Totally in love

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Weer een prachtige collectie 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Eventjes snel mijn Facebook checken, dacht ik. En dan bots ik hierop en voor ik het weet, zijn we alweer een kwartier verder en heb ik alleen nog maar naar jullie prach-ti-ge collectie zitten staren... en daar ga ik dan nu nog eventjes mee doorgaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wauw!!!! Weer een heleboel projecten in mijn hoofd. Zo blij met deze collectie die steeds ook unisex is. Als mama van een jongen vind ik dit geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hemel, wat een prachtige collectie weer! Wij zijn hier absoluut fan van het Dyna Blue en het Cathay Brown!! Hoe cute zijn die giraffen!?!? Ook wauw voo4 de foto's, ze zijn weer zo leuk!! Top gedaan! Zoals altijd!! ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  66. De giraffen .... wat een mooie kleur is dat ! En de rest ook hoor. Daar gaat mijn koopstop weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een prachtige kleuren! Ik ben instant verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een heerlijke kleuren en collectie alweer!! Om naar uit te kijken. Proficiat !!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Waanzinnig!! Echt super toffe collectie! Ben fan 👌😍😘

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Fan !
    Proficiat met de nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh my God! Ik smelt gewoon. Wat zijn ze zalig. Ik ben nu al aan het bedenken wat er mee te maken 😂 heerlijk. Een hele mooie collectie. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Zo ontzettend mooi!! Dat bruin gecombineerd met roze is ����

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat mooi weeral!! Ik ben fan. Die suikerwafel stof,de dotjes,de boordstoffen en al de rest! Ik wacht ongeduldig af tot ze te koop zijn. Ik waag een kansje op deze geweldige stofjes, nog mooier dan de vorige! Hoe doen jullie dat?! 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Daar mogen jullie weer retetrots op zijn ,! Ik ga alvast bedenken welke ik zal nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oooooh! Wat een mega mooie collectie weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Weer een schitterende collectie met veel moois voor mijn zoontjes!
    Ik ben van van de gele, blauwe en icetea terry's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Weeral een véél. Te. Mooie collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik hou van jullie kwaliteit en die wafels en giraffen zijn geweldig!
    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Prachtige collectie wederom. Ik heb ook al mijn favorietje gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waaaw, wederom een prachtige collectie! En een fotoshoot op je verjaardag in zo'n schone kleren, ik kan geloven dat ze dat niet erg vond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Al sinds jullie eerste collectie ding ik mee naar de waardebonnen, maar won ik zoals velen niet. Ik kocht dan maar de stofjes zelf ☺️ Nu gaat alle budget naar onze bouw, dus duim ik nog harder dan ervoor dat ik bij de gelukkigen ben! Let the random generator be with me! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Het is alweer zover, weer een mooie collectie! De giraffen, ice tea en de blauwtint zijn mijn favorieten. Ik doe graag mee met de winactie.
    Groetjes stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Weeral zulke prachtige stofjes, die kleuren en prints 😍 love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ooh. Wat mooi! Ik ben weer helemaal verliefd... Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Weer n mooie collectie. Jullie zijn echt heel slecht voor mijn portemonnee! De giraffen en die ijsblauwe. Denk dat de gele hier ook favoriet zal zijn. Kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Mijn mond blijft open staan! Prachtig! 😍😍😍 De stoffen, de creaties, de foto’s = TOP 😍 ik doe mee! Uiteraard! 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Zoals altijd... schitterende collectie, prachtige naaisels en ultieme foto s.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe graag mee! Het zou een waanzinnig mooi verjaardagscadeau zijn! Echt weer een hele mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. dat geel!! helemaal zoals het hoort in mijn hoofd ✂️��✂️
    wat een prachtige collectie! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Helemaal fan alweer, nog net iets meer van deze collectie, zeker met die lekkere wafels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Die kleuren! Zo helemaal mijn ding. En een geinig printje hier en daar. Yep, want them All!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat weer geweldig! Vooral de print met wafels is te gek (voor mij als taartjesliefhebber misschien iets te, maar voor mijn meiden....). Gefeliciteerd met wederom een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik heb er gewoon geen woorden meer voor, ik probeer dan maar met een simpel "prachtig"!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ziet er zalig zomers uit! Wat zou ik graag die container opendoen en de inhoud bewonderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. De giraffen! Schitterend mooi! �� hemels combinaties wederom, ik kan er blijven naar kijken... ��

    BeantwoordenVerwijderen
  96. OMG, weer zooooo mooi!!!!! Fan van de eerste tot de laatste print/kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Zo geweldig schoon alweer! Altijd weer een moment om naar uit te kijken 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Machtig mooi!!!! Het kriebelt om ermee aan de slag te kunnen gaan. Dochterlief heeft haar bestelling al klaar :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Omg dit zijn echt stuk voor stuk pareltjes! Die bon zou echt het perfecte verjaardagscadeau zijn! (Ben de 25e jarig) dus fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Nathalie van hoof7 juni 2018 om 21:46

    Amai weer zo'n prachtige stoffen. Te moeilijk om te kiezen, mooie kleuren, prints die passen bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Katia Teerlinck7 juni 2018 om 21:46

    Supermooi weer. Ocharme mijn portemonnee...��

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ja ik heb al gekozen! En heb ook het patroon van de vernanza gekocht en ik vrees niet meer genoeg over te hebben van de vorige collectie.Een bon zou heel schoon zijn.
    (Stiekem pinkte ik ook een traantje weg bij de nonstalginos intro van deze post)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Oooh help!! Ik kan weer niet kiezen! Proficiat! Weer een mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Waw, weeral prachtig. Zalig mooi!! En met die giraffen zal ik hier scoren want onze grootste kleine man is al sinds z'n geboorte gefascineerd door giraffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Supermooi!! Weer helemaal verliefd op de nieuwe collectie ����

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Waaw, weer zo'n prachtige kleuren! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Bekaert Kathleen7 juni 2018 om 21:53

    Weer heel mooi gedaan. Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Mooi! Alweer fan van de grid en die kleuren, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Mooie collectie... fan van de gele en carameltinten

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Prachtig!
    janabellon@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oh wat heerlijk weer! Mijn naaivingers beginnen te jeuken... De girafjes zouden hier direct in huis komen voor mijn rafiki-liefhebber (giraf in planckendael) duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Die wafels zijn zalig gevonden !!!! Een budget om daarin te investeren zou fantastisch zijn ❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Meestal zucht ik even wanneer de zomercollecties zich aandienen... Want de vaak koele kleuren zijn echt niet mijn ding. Maar deze collectie...wow, zomers en fris en tegelijkertijd toch warm! Prachtig weer 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Liesbeth Vercruysse7 juni 2018 om 21:57

    Ooooh wat een fantastische collectie alweer, keikeikeihard fan van die karamelkleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Super super super,ik zie weer veel mogelijkheden, prachtige collectie alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Zo mooi, zou ze allemaal wel willen kopen!
    ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Supercollectie! Alweer... waar blijven jullie de whaaawh-inspiratie halen? Proficiat alvast! En doe zo verder... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ohhh heel mooi! Ben helemaal verliefd op de Icetea! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Oh wow! Dat blauw! Dat geel! Die giraffen! Helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Eline Duinkerke7 juni 2018 om 22:06

    Waauww waauww waauww echt zoo gaaf weer!!����

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Een collectie naar mijn smaak! Die giraffen, de caramel, de wafels, de drankjes...! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Telkens opnieuw.... mooi, mooier, mooist 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Alweer waaaaauw ! Ik ben nu al gek op de caramel met giraffen ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Waaauw deze zijn weer leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wederom komen jullie met een prachtige collectie. Gelukkige 1e see-you-at-six verjaardag. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Mooi, mooi! Kon het natuurlijk niet laten om deborah te zoeken achter dat rek 🙈. Velen met mij waarschijnlijk. Lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. On-ge-loof-lijk! Hoe doe je het toch steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Marjolein Demeester7 juni 2018 om 22:15

    Om naaihonger en dorst van te krijgen! Mag ik please winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Opnieuw een prachtige collectie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauw Naomi en Debora. Jullie hebben weer een super collectie gemaakt. En de foto's zijn ook fantastisch. De belgische kust is toch prachtig he xxx Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Keer op keer prachtige stoffen en kleurencombinaties. Ik kan al niet meer wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wauw! Weer prachtig! En zo fijn dat mijn overgebleven stofjes van de vorige collectie gewoon mee kunnen naar deze! Top gedaan! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  134. WoW, ik ben verliefd. Kan niet wachten om te beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik blijf het zeggen TOP TOP TOP
    Jullie moeten jullie collectie kleding uitbrengen!
    Zoooo schooon love it👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Marieke Hamersma7 juni 2018 om 22:25

    Oeh wauw, wederom fan van deze fantastische collectie! Wat een prachtige stoffen. Mijn oog viel vooral op de gele/artic blauwe en die met giraffen. Gefeliciteerd met de nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wow! Mijn naaianden kriebelen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Waw!! Megafan 😍 Heel mooi 👍🏻👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Prachtige kleuren!! Wat zou het fijn zijn hieruit te mogen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Oh my! Echt, deze keer hebben jullie jezelf helemaal overtroffen! Het wordt moeilijk kiezen deze keer. In love

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Heel mooie stoffen, weer heel slecht voor mijn portemonnee. Tenzij ik win natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Heel erg mooi weer! Snel ruimte gaan maken voor deze nieuwe stoffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Alweer een schot in de roos! Het wordt weer moeilijk om te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. En of ik fan ben. Ik weet wel wat kiezen. De waffle en Icetea terry zijn mijn favo's. Proficiat met deze collectie !

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Het ziet er weer prachtig uit, ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ongelooflijk mooi alweer. Ik zou echt niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wauw, het is er weer "boenk" op. Ik kan terug niet kiezen. De giraffen en ice tea vind, zal ik zeker niet kunnen laten liggen. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wauw, ik denk dat deze collectie mijn favoriet is tot nu toe! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wat een prachtige collectie alweer 😍😍😍
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Hoe doen jullie het toch elke keer? Prachtig prachtig, alweer!
    Zowel de kindjes als de stof
    Zijn mega super tof!
    Heel graag zou ik winnen
    Dan deel ik de bon met mijn vriendinnen! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Anneke Debremaeker7 juni 2018 om 22:44

    Wauw, wat een schitterende, speciale kleuren en toffe prints. Heel hard fan van de wafels, de limonademaat ook van alle anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Waw prachtig alweer. Zou zotcontent zijn met die waardebon��

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Graag gedaan! Een wafel voor mij alsjeblieft! Proficiat met wederom een prachtcollectie

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Heerlijke stoffen. En zo leuk dat ik zal kunnen combineren met de overschotjes van de vorige collectie! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Weeral zo mooi allemaal. Tijd om te beginnen sparen want ik wil ze allemaal 😍.

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Prachtig! Nog 19 dagen om alle ideetjes op een rijtje te zetten! Zoveel keuze bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Maar ooh zo zalig!! Die wafels, die ice tea, die schildertjes, die... Allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Steeds een plezier om met jullie stoffen te werken en het prachtige resultaat te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Annelies Van der Haegen7 juni 2018 om 22:56

    Alweer een prachtige collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh, wat zal het weer moeilijk worden om te kiezen. Laat die bon maar mijn kant uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Gefeliciteerd met deze prachtige collectie. Weet nu al wat ik ga aanschaffen ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wauw wauw wauw!Enne, shit ik moet weer dringend in actie schieten, ik kan jullie tempo niet volgen! Maar oh wat ben ik blij dat het Dyna Blue er bij is in French Terry. Liefst 5m van de Cotton Lawn gekocht omdat ik de kleur zo mooi vond. Met het schaamrood op mijn wangen moet ik wel zeggen dat ik er nog niets mee gedaan heb (wel in mijn hoofd hoor!).
    Dikke proficiat weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Prachtige collectie! Fantastisch dat jullie denken aan het samen passen. Ik ben zeker fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Moh, weeral zo leuk ♡ ! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Opnieuw een prachtige collectie! Dikke proficiat met wat jullie al verwezenlijkt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Hoe heerlijk is deze collectie weer zeg, dikke proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Superdikke proficiat! Een groot schot in de roos! Deze keer ga ik heel egoïstisch zijn en deze stoffen kopen voor mezelf.... zeker en vast maak ik voor mezelf een sweater met die wafels op.
    Superfan ben ik deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Fan van de painted en de giraffen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Wow, wederom een hele mooie collectie. De wafels en giraffen zullen hier zeker goed bevallen, dus ik ga maar duimen draaien ��

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Alweer een prachtige stoffencollectie die met jullie schitterende foto’s gewoonweg van mijn scherm spat.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. WoW, weer mooie stoffen bij.
    Hoe doen jullie dat toch steeds?
    We tellen mee af. Deze keer bestel ik direct ipv een dagje of 2 te wachten 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Allez, ik heb dus nog 19 dagen om de voorgaande collectie(s) te verwerken 🤗 My fingers are crossed 🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Oh! 25 juni ben ik toevallig jarig �� zo’n waardebon zou een fantastisch cadeau zijn! Dan moet ik niet kiezen tussen al die prachtige stofjes ��

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wendy janssens7 juni 2018 om 23:56

    Echt weer super mooi
    Die stof met die wafels en giraffen echt geweldig ����

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Nu kon ik niet anders dan naar die laatste foto blijven kijken om Debora proberen te ontdekken :-) Dat hebben jullie weer knap gedaan! Een collectie die wat mij betreft echt zomer ademt. Ik heb al ongelooflijk veel zin om er mijn schaar in te zetten! An x

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wat zijn jullie ontzettend goed bezig! Heel veel hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wow wat een leuke collectie, elke keer denk ik dat de vorige collectie niet te overtreffen is. Maar jullie bewijzen het tegendeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Dorien Desmedt8 juni 2018 om 00:15

    Superleuke collectie! Ik kan haast niet wachten om ze in de winkel te zien liggen, en nog meer om er mee aan de slag te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Weer een schot in de roos!
    De wafels zijn echt geweldig 😁

    BeantwoordenVerwijderen