donderdag 6 december 2018

Laat die winter maar komen! Een presentatie van een nieuwe Collectie om u warm te houden..

Voila, het is gelukt! Vandaag stellen we jullie met heel veel plezier en een klein beetje trots onze nieuwe wintercollectie voor. Op de 6de.. Het kon niet beter! :D

Het is een symbiose geworden van Romantisch & Stoer, Urban & Nature, Klassiek en Modern en dat alles in een kleine collectie van 6 prints, 2 gabardine twills en bijpassende stoffen en boordstoffen. Deze lijn hebben we geprobeerd door te trekken in zowel de prints als in de creaties en de beelden zodat het een krachtig geheel zou worden. Ook hebben we weer 2 schone feestelijke ronde veters die zo mooi in het geheel passen dat ik er blij van word! We hebben heel veel plezier beleefd om deze reeks te maken hoewel er hier en daar ook wat problemen opdoken zoals gewoonlijk, maar daarover later meer... 

Ook werkten we heel hard aan ons eerste officiële patroontje dat eindelijk beschikbaar zal zijn. We hadden wat vertraging met het ontwikkelen omdat we ondertussen ook nog een huisje hebben gekocht met een geschikte werkplaats om beter en efficiënter te kunnen werken. We verhuizen begin januari naar ons nieuwe (werk)plekje in het mooie Limburg met alle rompslomp vandien. Ook daar moesten we mentaal even een klik maken, maar ondertussen zijn we aan het idee gewend en kijken we er naar uit! 

Zo, genoeg gepalaverd! We leefden ons weer helemaal uit met de nieuwe stoffen en het duizelde ons van de combinatiemogelijkheden! Voor de fotoshoot gingen we deze keer naar Antwerpen. Wegens slechte weersvoorspellingen trokken we deze keer naar een kleine loft met veel ramen in de stad en een mini dakterras van 3 op 4 meter werden voor de gelegenheid onze studio. Een hele uitdaging voor een niet-professionele fotograaf als mezelve, aaargh stressalarm, maar we slaagden er toch in om best wel schone plaatjes te produceren om u ons verhaal te kunnen vertellen...

Ziehier, onze nieuwste See You At Six collectie! Laat die winter maar komen!


FLOWER FIELD NIGHT BLUE - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING
Onze eerste print is al direct een straffe! Het was een sterk staaltje vakmanschap van onze drukker om dit te produceren. Dat mag ook eens gezegd worden nietwaar! Normaal gezien is een print als deze met een doorgekleurde donkere ondergrond bijna niet haalbaar en erg duur. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen om hem prachtig te drukken. Aan het maken van deze print heb ik zelf ook enorm veel plezier beleefd. Een beetje uit de comfortzone maar toch helemaal SYAS. We zijn dan ook heel erg tevreden van het resultaat. Deze print verbind heel veel stoffen uit onze collecties. In deze stof werden maar liefst 12 verschillende kleuren gebruikt waarvan 11 uit de voorgaande en huidige collecties zodat de combinatiemogelijkheden heel groot worden.


GROWING IDEAS CLIMBING IVY GREEN - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING

GROWING IDEAS CLIMBING IVY GREEN - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING
SOLID COLORS CLIMBING IVY GREEN - QUARTZ PINK - CARAMEL CAFE + LACES ROSÉ WITH GOLD LUREX
Voor de gelegenheid naaide ik nog eens voor ons kleine nichtje. Ze past nét in een maatje 92 en dat
is zo'n schattig maatje. Niet evident voor een 2 jarige dame met pit om deel uit te maken van een fotoshoot waar vanalles te beleven is. Vandaar dat er ook een chips mee op de foto staat. Dat doet wonderen kan ik u vertellen!
GROWING IDEAS CLIMBING IVY GREEN - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING
ELASTIC WAISTBAND BLACK WITH COPPER LINES
WIDE LINES BROWN & PINK - FRENCH TERRY
SOLID COLOR DUFFEL GREEN - COTTON GABARDINE TWILL
DOTTIES DESERT PINK - FRENCH TERRY



We waagden ons voor de eerste keer aan het punchneedelen. Geweldig leuk om je kleding op te leuken met kleine handgemaakte applicaties! Onze bijzondere dank gaat dan ook uit naar de Vlaamse koningin van het Punchneedelen Laurence van Blanche die ons last minute voorzag van de nodige hulp! Een dikke dankjewel!
Volgende keer zal ik een lijstje maken met de kleurnummers van DCM draad voor de geïnteresseerden. 
SOLID COLOR DUFFEL GREEN - COTTON GABARDINE TWILL
Onze introductie van de nieuwe gabardine kwaliteit werd vorige keer goed onthaald en ook ikzelf ben nogal zotjes van deze kwaliteit. Doordat hij gebrushed werd is het een extra zacht en comfi stofje!
Aan het eind van zo'n dag hard werken hoort een plezant moment. Met ieder 2 sterrenstokjes legden we in een record tempo op dat piepkleine dakterras deze herinnering vast. Een herinnering voor hen maar ook ikzelf werd even in de tijd terug gekatapulteerd. Het toppunt van 2 minuten magie op de 31ste decembers uit mijn kindertijd gereflecteerd op de gezichtjes van mijn eigen familie. Een moment van onbetwistbare romantische nostalgie.


Oh, dat strepen pakje! Weeral een super creatie van de zuster zoals veel van deze creaties. We zijn echt wel heel blij met haar geweldige hulp bij elke nieuwe collectie!
In deze collectie hadden we een ongeloofelijk zacht en schattig nep bontje voorzien. Het was een perfecte match. Zowel de binnen- als de buitenkant waren geweldig bruikbaar en hij verwerkte erg makkelijk. De stof is machinewasbaar dus we waren er erg blij mee ondanks de prijs. Helaas werd de productie instabiel verklaard zodat we hem hebben moeten schrappen. We hebben enkel een grote productie sample lap. Om u te troosten geven we daarvan 3 x 1,5 meter weg van deze exclusieve stof. Zo kunnen we er toch nog iemand blij mee maken!

Deze Ginko stof is in real life iets bruiner. Enorm moeilijk om juist weer te geven. Het is maar dat u het weet!

GINKO CARAMEL CAFE - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING

SOLID COLORS CARAMEL CAFÉ - QUARTZ PINK - BLACK + MATCHING RIBBING
De Flower Field print hebben we ook in Gabardine Twill laten maken wegens de combinatiemogelijkheden. Ik ben er zelf stiekem een beetje verliefd op deze print!


Als laatste print presenteren we u de Little Stripes Night Blue. Een fijn printje dat menig manvolk zal behagen maar ook perfect geschikt is voor vrouw en kind natuurlijk. Stoer maar speels!
LITTLE STRIPES NIGHT BLUE - FRENCH TERRY + MATCHING RIBBING



Last but not least stellen we bij deze ook officieel ons eerste patroontje voor dat ook beschikbaar zal zijn in jou favoriete winkel. Het is een redelijk eenvoudige sweater die helemaal thuis hoort in een capsule wardrobe. Je kan hem lekker casual dragen op een jeansbroek maar ook perfect naar een feestje. Hij is vrouwelijk en sportief tegelijkertijd. Je zal je er heerlijk comfortabel in voelen en op de koop toe kan je hem op jou eigen unieke maat generen. We ontwikkelden het systeem nog verder. Zo kan je nu ook een standaard maat selecteren die als referentie kan dienen of voor het geval je niemand in de buurt hebt om je op te meten. Let wel, de sweater zal het beste passen als je je eigen maten gebruikt! Hij staat het mooiste bij wat grotere kinderen, tieners en volwassenen. De hals is een vrouwelijke boothals dus rompertjes van de hele kleintjes zijn dan zichtbaar, maar het is wel perfect mogelijk!


 Voila, dit was het dan weeral!
Hopelijk hebben we jullie wat kunnen inspireren en voel je het al kriebelen!
We hebben nog massa's leuke foto's maar een selectie maken was noodzakelijk om het allemaal wat overzichtelijk te houden. Via onze Instagram pagina posten we zo nu en dan iets nieuw ter inspiratie!

Om het te vieren geven we naar goede gewoonte weer DRIE waardebonnen weg!
Bovendien krijgt elke winnaar nog 1,5 meter exclusieve nep-bont om een zacht winternaaisel mee te kunnen maken en omdat het Sinterklaas is doen we daarbovenop nog een Lodi Sweater cadeau! Plezant hé!

Vanaf VANDAAG kan je meedingen hier op de blog voor de trouwe lezers
en commentators, dankuwel!

Vanaf MORGEN ééntje via Instagram
Vanaf MORGEN ééntje via onze Facebookpagina

Ik, moet eerst even bekomen, vandaar!

Wat moet je doen om deel te nemen? Niet moeilijk! Een berichtje achterlaten onderaan is voldoende. Een onschuldige hand trekt de winnaars op dinsdag 18 december.
De stofjes zullen in de winkels liggen vanaf woensdag 19 december! Het ideale geschenk voor uzelve onder de kerstboom! :D

We wensen je heel veel geluk! Fingers Crossed!

With Love from Antwerp :D

610 opmerkingen:

  1. Ik heb al gekozen! Mooie collectie! En welkom in Limburg, waar het goed is te wonen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wauw die bloemenstof! Ik wil meteen een sweater voor mezelf. Die ginko blaadjes zijn ook echt leuk. Ik doe dus graag nog eens mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collectie weer. De strepen zijn echt super sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw weer zo prachtig! Wat een mooie bloemen! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ben verliefd op de bloemenstof! En zoveel mooie groene stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stoffen zoals altijd! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer één voor één pareltjes. Zal moeilijk kiezen worden.😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Echt, wauw. Net als ik dacht dat ik alles had gezien komen jullie met dit! De eerste collectie waar ik alles van wil! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig mooi weeral! zalig die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi weer! Iets volwassener ook. Wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pleeeeaaaassse... ik wil echt eens iets winnen en nog het liefst wat van jullie geweldige stoffen! In ruil daarvoor vertel ik iedereen over de prachtige stoffen. Deal?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Top collectie, alweer ��
    Proficiat en bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onvoorstelbaar hoe jullie het iedere keer weer klaar krijgen om een mooie collectie te lanceren! Ik ben fan van de Wilde Lines...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi, weer eens, ik val in herhaling 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op den duur weet ik niet meer wat zeggen op die prachtige collecties, telkens opnieuw weer... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En elke keer opnieuw denk ik: dit is het, beter wordt het niet. En toch. Blown away. Alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, zoals altijd weer fantastisch, ik zou niet weten welke mijn favoriet is...allemaal dus!!!!Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We doen hier ook weer graag mee. De eerste trui gaat na het wassen direct weer aan ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De bloemen en strepen...instant love!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marieke Hamersma6 december 2018 om 20:25

    Wow! Wat een prachtige collectie weer! Ik ben alweer druk plannen aan het maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Onlangs heb ik voor het eerst stof gekocht van seeyouatsix. Prachtige kwaliteit!! En vandaag heb ik deze blog ontdekt. En meteen de nieuwe collectie gezien. Wauw, in 1 woord prachtig en zeer geschikt voor volwassenen. Het patroon ga ik zeker uitproberen , Ik hou van boothalzen en van wijde mouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die nieuwe printstof is echt te gek!! En ook de rest is weer meer dan mooi natuurlijk 💖. Die sweater is ook tof! Ik heb hier nog die mooie oranje stof van vorige keer liggen...combi..plaatje zit al in het hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waw! Gewoonweg prachtig. Jullie overtreffen jezelf elke keer opnieuw, prachtige stoffen en al even prachtige naaiwerken ❤️❤️❤️ Ik ben absoluut fan ������

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig. Dat groen, dat blauw en die prachtige bloemenprint. Ik zal al maar wat geld opzij zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een woord waauuuw. Als beginnende naaister echt een musthave, de stofjes naaien zo gemakkelijk. Deze keer kan ik echt niet kiezen. Can I get them all ��

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil ook graag mijn kans nog eens wagen! Elke keer denk ik: de volgende collectie kan niet mooier en elke keer moet ik terugkomen op mijn gedachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Michelle Leijten6 december 2018 om 20:28

    Oh wat een prachtige collectie weer! De Flower field en de strepen zijn favoriet voor nu, maar echt alles is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OH wauw, heel anders, grown up, maar toch syas en speels... Ik ben zwaar fan!!! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kei- kei-mooi alwéér! Wat een streling voor het oog! De prachtige stofjes én de sprankelende foto's!!! Ik doe graag mee met deze fantastische give-away😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vorige keer schreef ik dat dit niet kon overtroffen worden... ik was mis! Er moeten een paar extra overtreffende trappen uitgevonden worden voor jullie collecties! LOVE

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nadia Baack-Ploemen6 december 2018 om 20:29

    Supermooi weer deze collectie, en de kwaliteit blijft ook zo mooi. Ben weer verliefd

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Kiezen wordt alweer het moeilijkste...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig! Zo tof die bloemen uit de comfort zone. En weer zo mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw wauw wauw! Echt wauw! Fantastisch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit wordt weer moeilijk te weerstaan 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooh helemaal verliefd! Heel mooie creaties ook. Aftellen tot het in de winkel ligt! Ik ga duimen voor die exclusieve nepbont, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh help, dit is weer allemaal veel te mooi!!! Ik waag graag weer mijn kans! Top collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw! Wat een toffe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bestelling is gedaan , het was weer moeilijk kiezen.... super mooie collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh weer een super collectie om naar uit te kijken 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik blijf hopen dat ik eens de gelukkige zal zijn ������

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, de flower field print <3 Prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oooh zoveel moois weer!!! Fantastische prints en kleuren!! Kan niet wachten! 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh zo mooi allemaal! Ik kijk er naar uit om deze stofjes live te kunnen voelen. Natuurlijk waag ik een kansje op het leuke pakketje dat er te winnen valt! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Weer een super SYAS collectie... niet goed voor mijn portemonnee hoor! I like!!! Hoe jullie toch elke keer zo'n mooie stofjes creeëren. Zalig! Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Zo mooi!. 't Zou geweldig zijn voor de kleinkinderen hier wat uit te kunnen maken. Maar zeker iets voor mezelf uit die prachtige bloemenstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw 😘... heb er geen andere woorden voor...
    Superknap als steeds...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooh de flower field ��

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Stijlvolle collectie, stijlvolle stoffen, stijlvolle foto's, uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kleuren in deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo'n mooie collectie, dikke proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik denk van “Wauw!” en “Oh!” en “Wauw!” en ... Wat een súpermooie collectie! Proficiat! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jaaaa zene, ik heb alvast gekozen! Zot schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oooh !! wéér zo mooi !!! Ik weet er wel raad mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gelijk weer helemaal verliefd op deze stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ow yeah, mijn ogen waren alweer super gulzig. Ik ben er zeker van, er zitten er meer dan genoeg van mijn goesting in.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Omg alweer zo’n mooie collectie, volgens mij een van de mooiste 😍😍🍀😂

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zo mooi��! Kiezen wordt weer moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Supermooie stofjes! Ideaal om de draad terug op te pikken en mezelf in het nieuw te zetten! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow! Wat verrassen jullie ons hiermee! Heel gaaf en heb meteen 100 plannen! Voor het eerst ook voor mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Een echte verrassing, maar O zo mooi! 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wow, wat mooi weer! Gauw wat ruimte maken voor deze prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik sta verbluft van van zo veel moois! Ik wist al langer dat jullie talent hadden maar elke keer overtreffen jullie de vorige collectie! Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow... Helemaal mijn ding! Nog mooier dan de vorige!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw wauw wauw! En wat steken de streepjes mijn ogen uit! 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh wauw. Weeral een prachtig nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ja, helemaal zin in deze prachtige kleuren en combo's. Winnen zou mooi zijn ��, dan zal ik mij niet vervelen in de kerstvakantie. Lieve groetjes Yvanca

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Weer superlatieven te weinig voor deze mooie nieuwe collectie��
    Ik doe dan ook graag mee met de gave away, ik vind altijd dat dit zo leuk rijmt��

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ooh de collecties worden steeds mooier! Super! Ik doe weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Geweldige collectie weer!! Is fe night blue dezelfde kleur als de adventure uit de herfstcollectie?

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mijn god of eerder godinnen, wat een prachtcollectie weer!!! (Die bloemenprint is op het lijf van mijn meisjes geschreven ���� - en de sweater op dat van mij ��). Gefeliciteerd! Alweer!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Amai deze collectie blaast me volledig weg!! P R A C H T I G !

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Prachtig. Dit wil ik wel onder mujn boom vinden maar helaas begrijpt de kerstman meestal mijn hints niet. Leuke stoffen om heerlijk te twinnen, ook voor de papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. O M G!!! Fingers superhard aan het crossen om dit te winnen!!!! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oooh, die FLOWER FIELD NIGHT BLUE!!! Prachtig gewoon, net zoals de andere nieuwtjes natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Oh, zo mooi weer! Ik weet nog niet wat te kiezen, wil alles wel ��. Maar ik heb nog 2 weken...
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik ga winnen, ik ga winnen, ik ga winnen ... 🤞🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh my god...mijn portefeuille...Ik ben elke keer fan van jullie collectie maar deze vind ik toch wel heel erg straf en o zo mooi... Hier word ik een klein beetje hebberig van oeps. Wat zou een waardebon geweldig zijn om mooie kerstcadeautjes van te naaien voor mijn liefsten. Ik duim zoooooooo hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Weeral prachtig, stuk voor stuk! Effenaf! Zo jammer van dat bontje, met "wat" geluk win ik het lapje wel 😏😝. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Alweer een geslaagde collectie. Zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wauw! Die flower field is nu al mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ohmy wat een prachtige stoffen weer! Fingers crossed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oh, wat een schoontjes, ik heb al en paar favorietjes :). Leuke stofjes zijn erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Opnieuw prachtig !!! Mooie stofjes!!toffe collectie!!!
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Prachtige stofjes! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw wauw wauw, zo mooi! Weeral fan. En ik hoop deze keer te winnen ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik ben ook verkocht, sinds kort heb ik de solids van de vorige collecties met matching ribbing ontdekt ��

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh I looove dat strepenpakje! Waauuw ! En het setje dat de jongedame met groene schoenen draagt, zou ik zo aandoen! Ik duimduim !

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Stephanie westerhoud6 december 2018 om 21:02

    Mijn hoofd loopt over van de ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh jee mijn portemonnee.... Zoveel mooie dingen weer... En die sweater, ik weet wat gedaan in de kerstvakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wauw, wat een collectie weer. En alweer supermooi en professioneel in beeld gebracht. Ik ding graag mee naar een van de prijzen, uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik zit hier wat sprakeloos te wezen. Wat een geweldige collectie. Ongelooflijk mooi! Hoe kan ik daar nu tussen kiezen? ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  93. �� whow, op slag verliefd vanaf de eerste foto ... zo schoon dat isk deze kans niet kan laten passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oh wow these are beautiful!!! I especially love the big stripes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Het kribbelt al om aan de slag te gaan.
    Weer super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Weer prachtig! De streepjes, de bloemen, solids en het patroon ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Sarah Schelstraete6 december 2018 om 21:07

    Wat een TOP collectie! Ik zou zooooooo graag die waardebon winnen! Echt alle stofjes zijn fantastisch, de mooiste collectie tot nu toe als je het mij vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Awel ik krijg het zo al warm van die winterstofjes! Weer zo mooi! Maar voorlopig lig ik nog twee collecties achter qua naaiwerk...niet qua aankoop! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Welkom in Limburg :-D ! Je ziet gewoon dat jullie heel hard werken aan elke collectie, wow!
    Het zijn weer zalige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh cette collection est magnifique !

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ooit ga ik hier eens winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh geweldig..! Het gaat weer moeilijk kiezen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Prachtige stofjes 😍. Heb al enkele projecten in mijn hoofd waarvoor ik jullie stoffen zou willen gebruiken 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wauw ik ben al fan van de flowerfield navy french terry in combi met het patroon van de lodi sweater 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wauw, weer allemaal zo knap!
    Ik waag graag mijn kans voor deze super give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oooh prachtig! Hier ook een grote fan van het eerste stofje...prachtig met al die kleuren en bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Waaaaauw, deze collectie is top! Helemaal verliefd op de fielf flowers en op het bomberjasje met de oranje streep in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Dagmar Germonprez6 december 2018 om 21:11

    Opnieuw een heel mooie collectie! Zeker de Flower Field Night Blue... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Elke keer mooier en mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Wanneer kwam men eindejaarspremie alweer. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wauw, weeral een geweldig mooie collectie! Het zou inderdaad tof zijn als extra pakje onder de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wauw de max! Helemaal verliefd op de bloemenprint!! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  113. T is weer af. Zowel de stoffen als de creaties zijn subliem. Ik ben sowieso fan van de naaisels van ‘de zuster’

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Aargh! Ik kan niet kiezen! Een bon zou mij (en mijn portemonnee) heel gelukkig maken. Nogmaals fingers crossed...

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Zoals altijd weeral een erg mooie collectie! Ik doe net als de vorige keren graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Magnifique ! Toute la collection est superbe ! J'ai hâte de la coudre !

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik doe heel graag mee! Fan van jullie stofjes :-) Die bloemenstof is wel iets voor een selfish sewing project ��

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Stunning!Alweer dikke proficiat met jullie prachtige collectie! Altijd verfrissend en eigenzinnig. You rock girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Katja Klarenbeek6 december 2018 om 21:22

    Oooh jullie blijven van die fantastische collecties maken!! Ik doe gewoon weer een poging om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ohhhh, die bloemen twill ♥️ Ik heb al zoooooveel stof liggen, maar dit is echt een stofje op mijn lijf geschreven..!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Dat wordt weer moeilijk om te kiezen! Ofwel het pakketje stof winnen natuurlijk ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh ik wens jullie een mooie verkoop, gezellige feesten en een vlotte verhuis. Voor mijzelf wens ik een see you onder de kerstboom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wederom prachtige collectie! Super mooi gedaan! Ik heb mijn keus al gemaakt �� en dat bontje ��
    Jammer dat jullie dat hebben moeten schrappen, dus ik duim extra hard! ����

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Geweldig! Prachtige kleuren weer. Er schieten al allerlei projectjes door mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Kunnen we eigenlijk nog meer zeggen dan dat dit wederom een fantastische collectie is die jullie hier presenteren?? Door de drukte van het geven van workshops, een pop-up en daarnaast nog mijn fulltime job raakte ik de laatste maanden niet meer aan mijn naaimachine. Het zou zot zijn om met deze terug er een kla op te kunnen geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Waaauw!!! De bloemenprint is mijn favoriet! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Al zo lang op zoek naar een printje om mezelf mee te verwennen. stoer en vrouwelijk en dan komen jullie af met dit. Totally in love. het zou zo een mooie start kunnen zijn voor mijn nieuwe leven als jonge mama die terug de naaikriebels krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wauw! Prachtige kleuren! Ik zou wel weten wat ermee gedaan! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. prachtige collectie. Ik mijn stofje al gekozen. Mooi!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Waaauuuw echt weer zo prachtig,
    Waar blijven jullie de inspiratie vandaan halen.

    Veel succes met jullie verhuis ❣

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Dat patroon ga ik zeker testen! En weeral bravo voor de prachtige stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Dit kan echt niet voor de portemonnee 😱, ze zijn te mooi en ik wil ze allemaal! Bedankt voor het delen van jullie mooie creaties, jullie zijn echt een bron van inspiratie. En dat patroon wil ik zeker proberen. Op de rok staat echt super leuk 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik wil ook wel mijn kans wagen. Super mooi groen en het bruin met ginko bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wauw, vooral de bloemenprint is prachtig. Gefeliciteerd met de mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Woooooow wooooooooow woooooooooooooow. Stunning, just stunning! De foto's weer en de creaties en de stofjes ��! Proficiat, echt! Hopelijk win ik deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een mooie collectie weer. Vooral de flowe field is prachtig! Daar wens ik wel een stuk van...

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Fantastisch... mooi... wauw!!! Voor mij een ietwat emotioneel bericht want wat gaan wij onze buurtjes missen!!! weet dat ons deurtje in de rietlei altijd open zal staan voor jullie maar onze herinneringen sluit ik voor altijd in mijn hart. Houd ons op de hoogte van jullie Limburgse leven maar laat vooral weten hoe het met jullie gaat, hoe het met de kids gaat,... voor altijd in ons hartje!!!’ ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Oohh wauw! Er zijn er weer hele mooie bij! En dat patroon wil ik ook! Dus die bon kan ik wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wauw Naomi... Weer prachtige stofjes en kleertjes :) ! En wat heeft het nichtje geluk dat je haar zo een prachtige kleertjes kan maken ������! Leuk dat er ginkgo blaadjes op staan (we hebben een ginkgo biloba boom geplant voor mijn dochter Ella als geboorteboom :) )! Mooi, mooi, mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Liefde voor de strepen en de bloemen, top collectie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Elke keer weer denk ik 'dit is mijn favoriete sy@6 collectie!'.... En nu weer.... Ook ik waag graag een kans! Met risico dat er een tweede stoffenkast moet komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Prachtige kleuren en heerlijke (subtiele) prints = een van de betere collecties! Ik ben mega-fan eb ga de komende dagen vooral proberen te kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Wat een schitterende collectie. Ik heb drie kinderen waarvoor ik heel wat moois kan maken met deze stofjes. De kleurencombo's vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Die strepen, de ginko en flower field wauuuuuw! Knap werk en prachtige foto's! 💌

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Niet alleen voor de mooie kleuren en printjes maar vooral ook voor de superkwaliteit van jullie stoffen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ooh ik zie motivatie om mijn naaigoesting weer terug te vinden. Er zitten weer leukers tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Prachtige collectie zeg, mooiste van allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ja lap, mijk verlanglijstje is gigantisch 😱

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Zo mooi !Proficiat!
    En natuurlijk wil ik graag winnen, een vroeg kerstcadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Wat een creatieve duizendpoten zijn jullie toch ! Weeral zo mooi ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Wow! I love the new collection! Especially the stripes 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Prachtige stofjes en designs. Ik wil graag winnen :-)
    Groetjes, Caroline S

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Er zitten alweer enkele toppertjes bij waarmee ik graag aan de slag zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. OH my, wat een prachtige collectie! Ik waag hier alvast mijn kans! Fingers crossed! ��������

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Het wordt hoe langer hoe mooier! Een echte wintercollectie trouwens. Het kriebelt al om met die stofjes te werken. Ook de gebruikte patroontjes zijn super. Krijgen we weer te zien welke jullie gebruikten? Veel succes toegewenst in alle geval maar daar twijfelt niemand aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijkbaar werkte mijn profiel niet. Hierbij een rechtzetting.

      Verwijderen
  156. Wauw wauw wauw, weer prachtig. 19/12 is nu een datum om dubbel naar uit te kijken. Dochterlief haar verjaardag en de nieuwe collectie Wij doen heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Prachtig, hoe moet ik hierin selecteren? ��

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wauw!Met die Flower field stof zie ik mij al twinnen met mijn dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Alweer fantastisch! Wat een mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Jullie zesde misschien al, maar toch elke keer word ik verrast en omver geblazen! Weer perfect te combineren met overgebleven stofjes van jullie vorige collectie. Ik ben helemaal dan van jullie! ��

    BeantwoordenVerwijderen